Bursa’nın Yenişehir ilçesinde hastaneye başvuran 32 kişi, yedikleri dönerden zehirlendikleri şüphesiyle tedavi altına alındı.
İlçede 32 kişi, bulantı ve ishal şikayetiyle Yenişehir Devlet Hastanesine başvurdu.
Gıda zehirlenmesi teşhisi konulan bu kişilerin, İznik Caddesi’nde bir restorandan tavuk döner yediklerinin belirlenmesi üzerine soruşturma başlatıldı.
Görevlilerce restoranın satışları durdurulurken, İlçe Tarım Müdürlüğü ekiplerince numune alınarak İl Tarım Müdürlüğü Gıda Kontrol Laboratuvarına gönderildi.
Hastaların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2109 kez okundu
2
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1697 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1686 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1613 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1572 kez okundu