Yağlıdere ilçesinde, ana sınıfı öğrencileri İtfaiye Amirliğini ziyaret etti.
“İtfaiye Haftası” dolayısıyla itfaiye personeliyle bir araya gelen Mustafa Kemal İlkokulu ana sınıfı öğrencilerine, yangın söndürme, kaza kırım ekipmanları tanıtıldı.
Okul Müdürü Ömürcan Öztürk, gazetecilere, itfaiye personelinin haftasını kutladıklarını belirterek, “Tüm itfaiyeci kardeşlerimize, ilçemize kattıkları değer ve hizmetler için teşekkür ediyoruz. İtfaiye Haftası’nı kutlarken görevlerinde başarılar diliyoruz.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8071 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4943 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4941 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3124 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2221 kez okundu