ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final ikinci maçında Beşiktaş BOA, konuk ettiği Emlak Konut’u 92-82 mağlup ederek seride durumu 1-1 yaptı.
İki galibiyete ulaşacak takımın yarı finale yükseleceği seride üçüncü ve son maç, 30 Mart Pazar günü oynanacak.

Salon: BJK Fibabanka Spor Kompleksi
Hakemler: Fatih Arslanoğlu, Önder Yılmaz, Furkan Keseratar
Beşiktaş BOA: Lazic 7, Winterburn 22, Özge Özışık 7, Fagbenle 26, Krajisnik 18, Hatice Pelin Gülçelik 12, Gizem Başaran Turan
Emlak Konut: Thomas 16, Sehernaz Çidal 5, Macaulay 16, Parks 13, Ndour 21, Gamze Takmaz 4, Berfin Sertoğlu 7
REKLAM
1. Periyot: 18-22
Devre: 52-48
3. Periyot: 75-61
5 faulle çıkan oyuncu: 36.07 Tina Krajisnik (Beşiktaş BOA)
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
780 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
754 kez okundu
4
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
748 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
747 kez okundu