Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Cumhurbaşkanı kararnamesi ile Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Rektörlüğü görevine atanan Prof. Dr. Sait Mesut Doğan’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Rektörlük makamında gerçekleşen ziyarette Başkan Şahin, Prof. Dr. Doğan’a yeni görevinde başarılar diledi ve bu görevin üniversite ile şehir için hayırlı olmasını temenni etti.
Prof. Dr. Sait Mesut Doğan ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Başkan Şahin’e teşekkür etti. Prof. Dr. Doğan, Gaziantep Üniversitesinin şehre ve bölgeye katkı sağlamak için çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.
Ziyaretin sonunda Başkan Şahin ve Rektör Doğan karşılıklı olarak hediye takdiminde bulundu. – GAZİANTEP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8068 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4938 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4938 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3120 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2218 kez okundu