Kütahya’da 2024-2025 eğitim-öğretim yılı kapsamında düzenlenen okullar arası Yıldızlar Futsal Erkekler ve Kızlar İl Birinciliği müsabakaları tamamlandı. Büyük bir heyecan ve rekabet içinde geçen turnuvada dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları törenle takdim edildi.
Turnuvaya katılan tüm okullara ve sporculara teşekkür edilerek, centilmence mücadelelerinden dolayı tebrikler iletildi.
Erkekler kategorisinde birinciliği Tavşanlı Moymul Ortaokulu, ikinciliği Atatürk Ortaokulu, üçüncülüğü Mimar Sinan Ortaokulu ve dördüncülüğü de Gediz Atatürk Ortaokulu elde etti.
Kızlar kategorisi birinciliği Mimar Sinan Ortaokulu, ikinciliği Dervişpaşa Kurtuluş Ortaokulu, üçüncülüğü Dumlupınar Ortaokulu ve ve dördüncülüğü de Pazarlar Ortaokulu derece elde etti. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
780 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
755 kez okundu
4
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
748 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
747 kez okundu